Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er en av dem som har sukka litt oppgitt over innlegg som "noen som "ser" solbrillene mine, det rosa lommetørklet mitt eller den manglende strømpa mi...? Ikke for at jeg ikke tror på synske, men fordi det virker litt trivielt å skulle bruke "evner" på å lete etter andres saker. Men nå har fotoapparatet mitt forsvunnet med alle bildene fra ferien vår på, tusen bilder av vesla på sin første utenlandstur, og jeg er ganske desperat. Hvor er det, og hva har skjedd med det??? Noen.........???
Northernlights Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Åh,det er er en ekkel følelse! Håper du finner det fort. Tror de "synske" sover ;o) Har fått nøklehjelp her en gang, og brillene til småen forsvant også engang. Men nå er de lyseblå brillene forsvunnet IGJEN....sunket i havets dyp i over 2 mnd. Ergelig å lete og ikke finne... Har du leita i kommodeskuffer??Der pleier mitt apparat og havne innimellom...
Bøggly Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Opp med denne..... Kanskje noen av de som "ser" våkner snart....
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Dytter jeg.... Er så kjedelig å ikke finne tingene sine.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå