Gå til innhold

Alt er mulig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange skriver om exer og mine og dine barn...

Jeg har en historie som viser at alt kan være mulig... også det utenkelige... :)

Fikk for 11 år siden mitt første barn... Var egentlig sammen med en dust, og vi kranglet stort sett hele tiden.

Hadde et "av og på" forhold med han over lengre tid og visste egentlig aldri hvor jeg hadde han.

Da min datter var 4 mnd gammel fikk jeg vite at han skulle ha barn med ei anna jente... Og ikke overraskende ble jeg ganske så sur, irritert og mere til...

Så skrullerusk som jeg var fortsatte dette av og på forholdet til min datter var to år, og jeg da bestemte meg for at nok er nok!!!!!

Helt ut av det blå, bare noen uker senere traff jeg tilfeldig mannen jeg ennå deler hus med :)

Og hva skjedde.... Jo min ex og jeg ble kjempevenner, og kunne plutselig snakke om alt og omgås som venner. Min nye kjære hadde ingen problemer med dette, og så det ikke som noe problem at han i ny og ne stakk innom på besøk. Min nye kjære tok til og med min datter på besøk på jobben hos min ex opp til flere ganger...

Desverre døde faren til min datter da hun var nesten 3 år gammel...

Ganske trist, men noe helt utrolig kom ut av dette også.

Jeg hadde tidligere ikke hatt kontakt med hun som min ex fikk barn nr to sammen med... Da han døde bestemte vi oss for at vi kanskje skulle prøve å snakke sammen, om ikke bare for ungene sin del som tross alt var halsøsken...

Da vi traff hverandre og begynte å snakke sammen, fant vi jo ut at vi hadde fått ett ganske så feil inntrykk av hverandre.

Vi fortsatte kontakten som bare ble oftere og oftere.

Vi fant ut at vi hadde møtt vår beste venn... og det mot kanskje alle odds.

Barna våre gikk tre år i barnehage sammen... De går på samme barneskole... Ei i 5 og ei i 6 klasse...

Og som det ikke er nok... Vi bor i samme blokk i hver vår etg.

Fortsatt er vi beste venner og barna like så...

For godt til å være sant...? Vel alt er mulig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av en solskinnshistorie:)

Fint å lese slike innlegg også av og til !

Håper at lykken fortsetter for deg og dine!:)

Skrevet

awwww :)

Jeg ble skikkelig rørt jeg nå. Det er kjempebra at det tross alt gikk så bra som det gjorde, at de nå kan få vokse opp og vite at den andre er søstra. Kjempe søt historie, den skal jeg huske.

:)

Skrevet

En veldig fin historie og løsning :-) Fint å se at det er flere måter å løse situasjoner på... Lykke til videre!!

Skrevet

Det var en fin historie! Omtrent som den lille kaninen i Ivo Caprinos Reveenka: aldri så ille, så er det godt for noe!

Tenk så fint for barna også, at mødrene deres har et godt forhold nå som de ikke lenger har sin biologiske far i live.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...