Gå til innhold

Tenk at det er gått over 6 mnd!


Ungspika_m_gutta

Anbefalte innlegg

Hehe, tenker tilbake på barseltiden med såre bryster, smerte i underlivet, blod, svette og tårer.. (ihvertfall for min del). Var min første dette, og i starten var jeg overveldet av det ansvaret jeg plutselig satt med. Ante ikke hva jeg gikk til. Og nå 6 mnd etter er det helt fantastisk :) En nysgjerrig liten gutt, blid som en sol og ingen flere tårer fra en sliten mor. Jeg har fått tilbake kroppen min (det er selvfølgelig ett slit innimellom, men det må man nesten regne med), og overskuddet er tilbake!

 

men tenk hvor tiden flyr!! :) Bare ett lite hjertesukk fra en overtrøtt mor som burde vært i seng for leeeenge siden ! Hvordan har dere det nå i forhold til i starten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg synes også at det er helt utrolig at det er gått et halvt år allerede. synes det gikk fort med førstemann, men nå med andremann har det bare gått enda fortere, altfor fort!

 

jeg føler jeg hadde en litt "amputert" start denne gangen. mye inn og ut av sykehus... pga komplikasjon etter fødselen. men etter 1-2 uker, da jeg var skrevet ut og begynte så smått og komme meg ble det straks bedre. travelt, men gøy! :) ¨

det var lite nattevåk etter vi kom hjem, noe det for såvidt har vært lite av. hun sover som regel godt om natten, men veldig lite på dagen. hun sover fortsatt godt om natten, men det har blitt vanskeligere å legge henne om kvelden. men det går seg nok til etterhvert. jeg koser meg! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, kjedelig med hard start.. jeg var mye syk i perioden da lillegutt var 3-4 mnd, infeksjon, helvettesild osv osv. Men nå begynner energien endelig å komme seg. Lite nattevåk her også, men litt vanskelig å få i seng. Men det er lettere å ha en aktiv unge å "springe" etter enn en 2 ukers baby som skriker og man aaaaner ikke hva det er :o) Huff, nå er det nesten som jeg savner lillebabyen, for han er blitt så stor. Nei, barn er herlig dere... Et koselig styr for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...