Gå til innhold

12. OKTOBER BLIR DET DIB-TREFF PÅ PEPPES (JESSHEIM)


Mild, Marcus & Mille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud! Snakk om ammetåke! Jeg foreslo jo både denne dagen og klokkeslettet... men da er jeg jo på babysvømming, sammen med de jeg hadde tenkt til å ta med meg på treff.

(Hallooooooo! Er det noen der??.. -Nei, det er ikke håp lenger. Lyset er på men ingen er hjemme. Gubben gir snart opp og tvangsinnlegger meg på demensavdelingen)

 

Jeg kan på torsdag (eh..tror jeg) Noen som kan da, skyve treffet en dag tilbake? Eller så får jeg bli med neste gang så sant det ikke blir fredager.

 

Hilsen surre og virre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke på torsdag, men vi kan jo ha et treff igjen om ikke så lenge, er ikke lett å få det til å passe for alle heller. Vi kommer fredag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan svare for meg selv og ett par stykker her...

 

Jenta mi er 6 måneder.

 

Lilletrille81 sin jente er 6 måneder.

 

Bananas sin gutt er vel 8 måneder mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har foressten bestilt bord til 7 stykker + barn :) sa at de kunne skrive det under dib-treff, men kan hende det står på meg - navnet mitt er linn :) gleder meg til treff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletrille81:

Jeg har prøvd å sende pm, men får bare opp feilmelding :/ Så jeg skriver her jeg. Sjekk denne linken angående babysang: http://www.ullensaker.kirkene.net/index.phtml?pid=1829

 

Vet ikke om dette når frem til deg, men om det er noen andre her som kjenner lilletrille så fortell henne at jeg har svart henne her da!:)

 

Takk, for koselig treff på fredag forresten! Skal vi ta et til snart?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...