Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Bleiebøtten fra Reflex? Man må vel ikke vise frem dokumentasjon på at man er gravid?? Eller har et barn på under 3mnd? Da er det jo fritt frem...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Er ikke kjent for å være dum heller..
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 huh? Må man være gravid eller ha baby på under tre mnd. for å kjøpe den?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 haha...for å kjøpe:P Ja, ellers er det STRENGT FORBUDT!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Hvem sier det er STRENGT forbudt?? Står ikke noe om det.. Man må ikke sende med bevis eller noe på at man er gravid.. Eller har et barn i den alderen.. ?? Så, er jo bare å kjøre på!
Kirsebæra Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 DU kan jo prøve,men det sto at du må skrive ut bekreftelsen du får på mail og levere i en reflex butikk. der ser jo personalet om du enten er rimelig gravid, har en baby med deg eller ikke er gravid. Men igjen, du kan jo gå inn der og si at barnet er hjemme med far....no one knows....og blir litt dumt av personalet da å spørre om du kn komme igjen senere med barnet....
Mrs. Bouquet Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Det er jo bare for at de skal være sikker på at en har bruk for refilla lenge nok til at de tjener flesk på det. Hvordan er prisen på refilla?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 HVis jeg skulle gitt bort noe gratis til gravide eller nybakte foreldre ville jeg krevd å få se stor mage, baby eller helsekort. Mulig jeg er verdens kjipeste da, men sikkert mange som prøver seg og det er mye penger å tape på det...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Hvis man er desperat nok: Låne en baby????
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Jaja, men da er det bare å kjøre på å bli gravide da damer. Det er da tross alt bleiebøtte det er snakk om... jeg har en sann bleiebøtte, selve bøtta kosta 200, men koster en hundrings for refil, og bruker en sann refil på to uker.
supergyda Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Klart man kan lyve seg til en bleiebøtte. Du kan stjele penger fra noen til å kjøpe den også. Er det så viktig for deg at det er verdt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå