Gå til innhold

Noen som har brukt gotogate.no her?? Haster litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd =o)

Er det ei side man kan stole på?? Noen som har kjøpt flyturer derifra? Grei kundebehandling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt den selv, men vet at mamma har brukt den noen ganger. Har ihvertfall ikke hørt henne komme med noen klager.

Skrevet

Jeg er så nær å bestille juletur til Norge, at jeg har sommerfugler i magen!!!

=o)

Men er livredd for å kjøpe billetter på nettet,og få beskjed om at de er dyrere enn først antatt osv.

Har skjedd før..

Skrevet

Jeg brukte dem en gang, men jeg avbestilte turen selv... Hehe.. Det gikk iallefall bra. Har aldri opplevd at priser har økt etter bestilling på noen av sidene jeg har brukt..

*tvi, tvi*

Skrevet

Måtte du ha avbestillingsgebyr?

Skrevet

Det er noen år siden, så det husker jeg ikke.. Men jeg pleier aldri å bestille det da, for jeg har gjennom vanlig reiseforsikring.

Skrevet

Gubban så skjelven jeg er =o)

JEG HAR BESTILT TUR!!!!

=o)

Skiter i avbestillingsgebyr; bare tragedier kan stoppe meg nå! (ber til Gud at alt går bra!)

Det går ikke an og bestille avbestillingsforsikring om turen starter utenfor norden,sto det...Så jeg krysser ALT jeg har!

=o) Gleder meg til jul!

((((tar et hallingkast eller to))))

juhu!!!lalalalalalaaaaaaaaaaa!

Skrevet

Gratulerer!!!!

Når nettene blir lange, og kulden setter inn... Jippyjeeeeyyyyy!!!!

Ribbe og surkål og annet julesnask!

Grantre på stua og snø på plena!

Glatte veier og stressa folk!

Thihihi

Snart er det juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!

Skrevet

Noen og 80 dager igjen ;o)

Til jeg reiser!

Drar den 14.desember.Tenk om jeg får med meg fødselen!! :-D

Åh,smelte!!

Skrevet

når er termin da???

ankommer Trondheim bare noen dager etter oss du da!!

Skrevet

Termin er "før jul",men etter at jeg har ankommet Trondheim.

;o) Vil ikke legge ut selve terminsdatoen av respekt for svigerdatteren min (hun er på bim)

Turen kom seg på 13.509 kroner. Synes egentlig ikke det var så verst,jeg.

Men; turen er beregnet å ta 22 timer hjem...usj,det er lenge....mens hjemturen er på 16 timer.

Håper veldig at datteren min kommer seg hjem i tide til å få truffet farfaren sin. Han liger for døden med kreft....håper han holder ut! Jeg ville gjerne klemt han selv...

Skrevet

Den skjønner jeg ja! Men helt supert at det er mens dere er der da! Rimelig bra sjanse for å treffe på det da! Artig!!!

Barnebarnet kommer nok ikke før du kommer! :-p

Og håper datteren din rekker det også... Det hadde nok vært godt for dem begge!

Skrevet

Men om hun går over tiden,og føder dagen etter at jeg har reis, da gråter jeg!!!

=o/

Får virkelig håpe at det ikke skjer =o)

Skrevet

Ganske mange dager, så jeg håper virkelig hun føder før jeg drar. Håper på førjulsbaby,

=o)

Skrevet

Er det snakk om sånn ei uke eller så, så går det nok heeelt fint!! Tror det er vanlig med 1-2 dager over med førstegangs jeg, iallefall var det det legen sa til meg :-) Og jeg gikk 2 over selv. Venninna mi med termin samme dag fikk 2 dager før. Så vi var nok veldig på normalen. Tenker du får en bebisjul jeg :-D

Det beste er jo om den kommer dagen etter du kommer da, så får du treffe den masse før du drar igjen :-)

Skrevet

Ja,det hadde vært noe =o)

Jeg reiser på svigermors bursdag, så vi får vel ta med ei kake eller noe sånt dagen før til henne, sånn at hun ikke blir lei seg.

Mannen min er helt OK rundt dette med julereisen nå. Og det er bra,for jeg synes ikke det er så artig å reise fra han i jula. Men det er sant;flere som har glede av at vi kommer til Norge, enn om jeg blir her.

Skrevet

Mannen din vet jo at det gjør deg veldig lykkelig! Det er lenge siden du hadde norsk jul, og med barnebarn som ventes å ankomme er det jo ekstra spesielt. Bare sørg for å pleie han litt ekstra fø du drar, så kan han leve på gode minner til du plutselig er tilbake igjen. Det er jo bare sunt å savne hverandre litt? Skjønner jo at jula er litt kjip for å være fra hverandre, men man gjør jo bare det beste utav det. Han har iallefall ei meget lykkelig kone da!! Hihi!

Skrevet

Haha, lite teit å avslutte meldingen likedan som jeg startet, da.. jaja :-p

Skrevet

=o)

Ikke noe som slår ei lykkelig kone ;o)

Jada,skal stelle litt ekstra pent med han. Jeg får bake noe godt,og kanskje lage ordentlig julemat et par dager før vi reiser, og ha julegaveåpning for familien da.

Hadde vært best om han også kunne reist, men sånn er det nå bare.

Skrevet

Sånn er det bare, ja! Julefeiring før er da like bra det , nesten iallefall! Og for ikke å snakke om hvor lykkelig og stolt du er når du kommer tilbake som nybakt bestemor! Hohoho

Skrevet

Blir sikkert ikke noe artig å reise fra nurket :-/

Må ta mange bilder av lilleonkel sammen med baby =o)

Ikke alle som har onkel på 2 år. Gutten min på 9 gleder seg sånn at han nesten ikke klarer vente. Han sier han vil bo hos "the wild one", som er søsteren min.

;o) Hun har futt,og er ei populær tante.

Skrevet

Nei, når du kommer til USA igjen blir det nok bare å starte sparing til ny tur... Hehe...Det er noe spesielt med det første barnebarnet. Så det er bare å okmme tilbake igjen :-)

Og det er jo herlig at dere har så mange der hjemme da, tiden flyr nok når dere skal treffe alle sammen! Artig for ungene ja!

Skrevet

Jeg skal jo komme tilbake til barnedåp =)

Men da blir det nok sikkert kun meg, og da bare for ei uke.

Jeg har blitt bedt om å være fadder.

Nå skal jeg lage kyllingsuppe. Har en syk mann. Og du vet hvor syke disse mannfolka er når de er "fårshjøla"! hehe

Skrevet

Hihi, ja, du får være den perfekte kone fremover nå ja!! Hihi!

Stemmer det, du fortalte jo at du skal være fadder ja. Det er kjempekoselig da!! Jeg var nettopp fadder selv, til en liten niese, jeg syntes det var stas jeg! Fikk lov til å bære og si navnet i kirka. Veldig hyggelig! Min lille var det mamma som bar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...