Bettybu Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 ...apekatt- trikset... Holder pent i handen og går, plutselig vil han ikke det, og da har jeg plutselig to små føtter surret rundt mine bein.. Bokstavlig talt "klamp rundt foten!" (Kanskje han stammer fra apene, haha!!) Søte små!!! Men jeg tar heller en hylende unge under armen, enn å forhandle frem/lokke og true at han skal gå selv...visst han virkelig ikke vil gå. Han får iallefall ikke mange sjangser!!
Northernlights Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Ja,de finner på mye rart =o) Jeg har ikke hatt barn som har gjort det der særlig ofte, men når de har gjort det, har det iallefall ikke vært meg som har "tapt". Staheten har de fra meg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå