Go`mamma`n... Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 I dag har jeg vært flink, laga hjemmelaget mat til snuppa på 5 mnd. Fryst ned i middagsglass og greier...........Men hvordan skal de tines? Skal jeg ta opp i morgen tidlig, og tine det i kjøleskapet? På benken? I micron? Noen med erfaring?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 I en perfekt verden skal de vel tines langsomt i kjøleskapet. I den virkelige verden er det ikke alltid man husker å ta opp mat så tidlig at de rekker å tine i kjøleskap. Da tiner man maten i varmt vann eller i microen. Går HELT fint! Hvis snuppa skal ha den maten til middag i morgen, tiner det ikke på noen timer i kjøleskapet. Det tar sikkert et døgn før det tiner!!
Turtle Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 om det ikke er supper........... pakk maten i plastposer som du klemmer flate og stabler i frysern. Tiner på et blunk
Go`mamma`n... Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 Da tar jeg opp et glass i morgen tidlig (hvis jeg husker det) Og evt tiner/varmer i micron? Er bølgene i micron skadelig for maten? Unnskyld at jeg spør litt dumt..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå