2exu-guttjanuar2010 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 hvorfor blør jeg??? har ikke ikm før om en uke og to dager..i dag har jeg hatt mensmurringer og kraftig buldring i magen,og når jeg skulle tisse i stad og tørket meg,kom det noe rosa/rødt på papiret!!får jeg tr allerede nå???
jåsjenta Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Ser det er din 1 pp, har du gått på noe prevansjon til nå? For det kan jo klusse til syklusen din. Det sies og at utflod med litt blod i kan være en ekstra kraftig el!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 hm..ja det er jo det,har gått på p-piller før.men det som er så rart er at jeg hadde en liten blødning den 23 september også.da kom det plutselig litt lyserosa på papiret og det var det.blødde ikke noe mer.så tenkte kansje dette var en sånn el-bløning.og i går,oppdaget jeg plutselig litt rosa igjenn..og i dag er det borte..hm....merkelig...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Kan jo være en festeblødning??=) Krysser fingrene for det!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 å kan det være det??? er ikke noen antydning til noe rødt på papiret nå..men utfloden er plutselig blitt veldig tykk og litt gulaktig..(sorry detaljene)..er dette vanlig da?? hvis det hadde vært en festeblødning,ville det da vært for tidlig å ta en graviditetstest??må vel kansje vente til ikm..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Å få rosa/rødt på papiret, og at det ikke er noe mer etter det, er et typisk tegn på en festeblødning. Så det kan godt være det ja:) Men det kan jo være andre ting som at man blør litt fordi man har hatt litt tøff sex, eller pga. hormoner som surrer litt. Men synes det høres veldig lovende ut!! Håper det har festet seg en spire hos deg:) Utfloden kan forandre seg når man er gravid, og ofte får man mer enn vanlig, så det høres ut som utfloden din er et godt tegn og. Kanskje dere har klart det på første forsøk! Du burde vente ihvertfall en uke før du tester, men det er jo aller best å vente til IKM da. Masse lykke til! Hold oss oppdatert!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 å tenk om!!! tenk om vi har klart det!nei nå må jeg ikke ta gledene på forskudd altså,selv om jeg har veldig veldig lyst hehe..håper jeg ikke ser noe mer til tanta altså..kommer til og gå med hjertebank dagene før ikm.. nå skal jeg krysse fingrer og tær
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Krysser fingre og tær med deg! Håper dere har klart det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå