Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Det står på lappen at vi må ha barnevakt ellers får vi kontakte de så de kan hjelpe med dette. Eh. Vi har ikke barnevakt. Og vi vil ikke at noen vi ikke kjenner passer jenta vår. Hva gjør vi da?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Kan vi slettes ikke ha med sovedyret vårt? Vi har NULL mulighet for barnepass 3 ganger så ofte og det er uaktuelt å ha henne hos noen vi ikke kjenner...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå