dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 synes det høres så bra ut. slipper å ha masse folk som glaner opp i der... alle sier at man ikke tenker på det når man er midt oppi det,men jeg gruer meg til det allerede,og det ser ikke ut til at jeg blir gravid engang.... mange som benytter seg av badekar? noen erfaringer?
¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg kan virkelig anbefalle å føde i vann...gjorde det med første mann. For det første er det bra smertelindring med det varme vannet (synes jeg i alle fall), og som du sier så slipper en at alle glaner oppi der...he he, men tenker vel egentlig ikke så mye på det allikevel. En må bare passe på at vannet ikke er altfor varmt...jeg hadde vel det til tider og det var sånn at mannen min som satt ved siden brant seg nesten. Da fikk lillegutt litt høy puls, så da var det bare å skru ned varmen. Men jeg kan som sagt virkelig anbefale det. Håper du blir gravid snart. Husker deg fra bli gravid siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå