Gå til innhold

Oktober: ja då va puppen pakka bort


veronica t

Anbefalte innlegg

har ikkje amma no på snart 28 tima. melkesprengt å ja....

tenk mamma va så snill å sa ho kunne ha Miriam om natta nån daga da... Deili... Miriam hadde bare vert våken 2 gang i natt som va, å ho lette fram puppen til bestemor å bynte å drege i den... hehe... mamma hadde sakt t Miriam da "du e jo hos bestemor no, å bestemor har ingenting" Miriam hadde blitt så fornerma.

de diste 14 dagan va d pupping om natta 7 til 10 gang... så e klarte rett å slett ikkje meir no, har kutta ut dag-puppen åsså.

Å min søvn no i natt... va våken 1000 ganga å tengte på littja som aldri hadde vert fra mammaen sin om natta, stakkar, å som sikkert savna puppen sin. Får sikkert sove bedre no i natt, no når e veit d gikk så bra.

Litt trist å tenke på å aldri amme Miriam igjen, den goe nerheita å kosen... jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg gråt da Mathilde ikke ville ha mer pupp.

Hu var rett over ti mnd da hu fant ut at hu ikke ville mer, men mamman ville gjerne :o)

Savner det masse, den nærheten er så utrolig kos atte, men men, de begynner og bli store disse barna våre nå, sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tror jeg må gjøre noe tilsvarende, jeg er en ordentlig melkeku og hadde håpet hun ville trappe ned selv etterhvert, men det ser ikke slik ut nei.

 

Hvordan takler du sprengen da? Pumper du ut noe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No e d 13 døgn sia puppen blei pakka bort, å melka e på tur tilbake. takk å lov før d...

E pompa ut på d tredje døgnet ca 50ml av kvær pupp, å d va deili... men hadde fortsatt spreng da, men va ikkje så ont.

Den venstre puppen e d lite melk i no, ser den har "krømpa", å høyre puppen e d masse melk i enda, å e fortsatt ont i når e tar på den. D ser heilt teit ut, d vises gjennom klean at den eine e liten å den andre e stor...

De lerde sei jo at man ikkje skal pumpe før d stimulere produksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...