3barnsmamma<3 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 hvor lang tid tar det før mensen kommer og til man blir gravid etter hormonspiralen er fjernet? noen som vet?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Heisann!! Jeg fjernet hormonspiralen min 6 august og jeg ble gravid med en gang. Rakk ikke å få igjen mensen jeg.... He He. Legen min prøvde å finne ut hvor langt på vei jeg er. Har vært på ul og er 9+0 i dag. Fort gjort her altså. Lykke til:-)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Som hun andre sa, kan det gå veldig kjapt, men det kan også gå opptil et år sa ei sykepleier-venninne av meg her om dagen... Ikke for å legge demper på planene dine altså :-). Er nok veldig individuelt -ssom alt annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå