2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Som plusselig kan våkne mitt i natta, å få krampe i en legg?? har hatt det de siste nettene, plusselig akutt krampe, får ikke strekt ut lr noe hehe
Kristin* Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Auuu, har hatt det en stund ja, skikkelig vondt!
-eljo- Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Hehe, du er ikke alene om det nei:). Har også vært plaget med krampe i leggen en stund nå. Er jo så sinnsykt vondt også. Hadde det ikke sånn før jeg ble gravid ihvertfall. Rart det bare skjer på natta da..??
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 hehe, ja liksom ikke på dagene.. Æ bi gæærn. Mett på natta.. Stekk det tell å der ligg æ å får krampe i foten min.. hihi..typisk..
alines Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg hadde disse plagene i sommer... Men det gikk over... De sier at man skal spise banan eller kalsiumtabeletter.
Fløffy Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Masse deilige kramper om natta her også gitt!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 mangel på magnesium og kalsium. Spis banan og drikk melk (ekstra lett, med ekstra d vit) d vit er viktig for opptaket av magn og kals. Jeg var super plaget med dette fra uke 22-29, men etter vit tilskudd er jeg helt fin:) men JA det er vondt!!!
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2007 ja, jeg har ikke drøkke melk.. huff har fått avsmak på det..hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå