Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg hadde vert hos legen pga ørebetennelse og på kvelden ble det så gale at jeg lå og grein og vrei meg på sofaen..kjæresten min satt da i andre sofaen ved siden av meg og så tv Inni mellom spurte han om det var noe han kunne gjøre men da sa jeg som det var at:nei skulle ønske men smertene er for sterke Ok da var det greit så han så videre på tv...Det er kansje greit nok men å sitte å le av tv serien mens jeg gråter og stønner!!!! Jeg ble forbannet å spurte han hva faen han lo av men da begynte han å forklare hva som skjedde i tvserien!!!! Hallo! Jeg var da som svakt at jeg ikke orka krangling.Dagen etter skulle han reise tidlig på jobb så han gikk fra meg mens jeg hadde di verste smertene jeg kunne hatt.. Tror ikke han hadde gått så tidlig i fra meg hvis vi hadde gjort noe koselig sammen.. Etter en hel natt uten søvn og like sterke smerter konstant ---blir jeg desperat og ringer han for å høre om han har tid til å kjøre meg til sykehuset...Da blir han kjempe fusterert og kjefter for at han ikke hadde tid for han skulle reise!!! Ei vennine kom og hjalp meg...fulgte meg til sykehuset og stelte med meg så godt hun kunne-----min kjære venn-------alltid like trofast:=) Hun var helt forskrekket over hvordan jeg så ut og hvor mye smerte jeg hadde...hun sa så lite med ga meg det jeg trengte:en god hånd og omtanke...hun prøvde så godt hun kunne og hun trøstet meg bra Jeg er sterk og selvstendig jente og har ofte hørt fra kjæresten min at han syns jeg kunne gitt litt mer av meg selv og ikke være så stolt og selvstendig MEN hva får jeg igjen da? Et skuffet hjerte?:=( Skal jeg regne med han under fødselen!!!?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Har du ikke hørt om "Reglene om mannfolk"? 'Subtile hint fungerer ikke. Direkte hint fungerer ikke. Vil du ha noe gjort, så si det rett ut!' Neste gang du føler behov for å bli trøstet, så ikke si nei når han spør om det er noe han skal gjøre, be han komme bort å trøste deg! Ps: Dette gjelder også for når du føder. Gi beskjed på forhånd at du kommer til å trenger masse støtte og at han bare i kraft av å være der og trøste deg kommer til å gi deg masse støtte. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå