Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 ...og mine venner synes at magen er ganske liten og nett - er den det? Har nemlig en venninne som er ti ganger så stor, og til sammenligning med henne så er jeg jo knøttliten. Noen som er omtrent like langt, som kan sammenligne? Jeg er i 26 nå.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 magen din var da ikke så liten og nett Ser ut som du var ganske så tynn før du ble gravid, og det har jo en del og si... Vet du kjønn? Du har typisk guttemave.
Athina' Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Du er ikke så stor da - sånn normal og kjempefin mage har du :-) Jeg synes du har mer jentemage jeg for den ligger litt lavt, og er rund(stjælt litt av midja di), så kanskje det blir jente istedet for gutten du først hadde i magen? ;-)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg synes disse magen-forfra-bilder er ganske misvisende. Bildene burde uansett vært tatt lenger ifra, slik at man ser hele menneske. Men jeg forstår jo at folk ikke vil vise hode sitt(for å være anonym ;o) ) Ut ifra det jeg kan se så ser magen din normal stor ut i forhold til resten, men en kan aldri vite... *ler*
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Hehe... Misvisende er de vel ikke akkurat - er jo sånn magen ser ut...men jeg skjønner hva du mener; er vanskelig når man ikke ser hele pers. Men liker lissom ikke å flashe mitt eget ansikt
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Takk Jeg tror også litt på jentebaby, har følelse på det - og venninnene mine som venter gutt har mye mer spiss mage enn meg. Blir spennende å se Uansett; takk for svar
grand danois Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 du har akkuratt samme mage som jeg hadde med min jente;) jeg tror du får jente:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 SÅÅÅ fin du er Pelin =) =) =) Herreguuuud, hadde jeg hatt en slik mage, så skulle jeg vært storfornøyd. Jeg har termin rundt den 10. januar, og du har dobbelt så stor mage som meg... kjempefin er du... (JA det betyr at jeg er veeeeldig liten ja...) =(
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, noen liten mage har du ikke. Men den er knallflott!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg syns heller ikke magen din er liten! Og jeg tror jente, ser ut som den begynner på siden, sånn som min:) Vi har omtrent samme str på magen, jeg har termin 8.januar. Jeg fikk stor mage fort, men så ble den bare der, og har ikke vokst noe særlig de siste ukene. Flott mage har du:)
Soppstopp Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er i uke 25 og hadde mye fett på magen før jeg ble gravid.Min mage er ca like stor som din....
LadyLuck & Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 kunne ønske min så sånn ut på denne tiden i fjor da jeg skulle ha i januar (var GEDIGEN jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå