Winterlady Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Og jeg som synes synd på meg selv akkurat nå siden både jeg og babyen er syke igjen, og jeg ikke har noe hjelp. Men han har det tøft alene ja.. http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/13/440052.html
Maisie Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Sikkert like slitsomt å være alenemor til fem. Det er mange som ikke er skikket til å være foreldre, som ikke er modne nok, eller har problemer, dessverre. Og det går ut over ungene. Vet ikke hvorfor hun moren stakk, hun har kanskje problemer vi ikke vet om. Det er vel de færreste som stikker fra hele ungeflokken og nekter å se dem mer.
Winterlady Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Som artikkelen sier har det visst vært en voldsom økning. Er alenemor selv, så mente ikke at det ikke var akkurat like slitsomt for alenemødre. Men han var jo alenefar, derfor det begrepet! Hadde jeg skrevet "alenemor til 5" så hadde du vel ikke påpekt at det sikkert er like slitsomt å være alenefar..?
Northernlights Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Nå vet vi abre hans side av denne historien.For det vi vet,kan han ha vært voldsomt til psykopat, og bedt henne ryke og reise, truet henne med at hun aldri må tro at hun kan ha barna,for da skal han komme og "ta henne". Vært i den situasjonen selv, og det er ikke lett når man vil UT, men blir truet til taushet, og så tør man ikke fortelle en levende sjel hvordan man egentlig har det. Bare ungene og mor og far som vet....Og veggene i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå