olebrum78 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Ville dere dratt dit, og tilfelle hvor?? Voksne på sol og badeferie!
*Molly mus* Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Vi tenker oss dit i januar, men regner med at de er ganske masete der borte men overlever vell det. Har hørt at det er veldig fint der.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har vært i Hurgada. LIkte meg godt der. Litt massete forlkeslag men det gikk fint. Dro bare for å se Pyramidene jeg dfa. Men var på snorkeltur også.... helt fantastisk.
tuppemor-75 Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 vi har vært i Sharm el sheik en oktober. det var deilig og varmt, med fantastisk flotte dykketurer, og deilige snorklemuligheter ved hotellstranden. maten er nydelig og det samme er hotellstandarden!
Tante_Sofie Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Vi skal til El Gouna i okt/nov. Har ikke vært i Egypt før, gleder oss! Det sies at i de bygde turistbyene(Sharm el Sheik, El Gouna) er det ikke så pågående innbyggere. Det er vel så vidt jeg har forstått ikke fastboende egyptere i disse byene. Tror det blir bra :-)
Betty_Boop Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Sharm el Sheik er ok, men få strender som eies av hotellene. Reis til Dahab - 1 time med buss/bil fra Sharm. Stille, rolig, fine strender. Det er fastboende i alle byene du nevner, de bor bare ikke midt i byen. Hyggelige mennesker. Etter at det for noen år siden ble ansatt turistpoliti har de fastboende sluttet og mase og presse. Vi reiser om 14 dager )
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 Jeg ville dratt til Dahab:-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 28. september 2009 #10 Skrevet 28. september 2009 Grand Makadi i Makadi Bay, noen kilometer sør for Hurghada. Vi reiste to voksne og ett barn i jan 07, og betalte 20 000 for 14 dager All Inclusive. Reiste med Ving. Her er link til hotellet: http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=24®ionid=-1&countryid=-1&areaid=-1&resortid=-1&hotelid=25039&itemId=25039&filterOnCategoryId=2 Vi storkoste oss! Nydelig mat og flotte rom!
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. september 2009 #11 Skrevet 28. september 2009 Vi var i Egypt nå i august, bare oss voksne. Var på kamel(dromedar)-ridning, kjørte 4hjuling i ørkenen, og var på snorkeltur. Veldig fine opplevelser! UTROLIG masete folkeslag, så vi gikk sjeldent utenfor hotellet, og da bare over til et "shoppingsenter" tvers over hotellet. Rakk og komme over med bare 20 "taxi??"-spørsmål... hehe Men, maten er god, været er knall, og stort sett en ganske så flott ferie!
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. september 2009 #12 Skrevet 28. september 2009 og vi var i Sharm, på Sharm Reef hotell ) Også lærte vi at egypterene er koselige, så lenge de kan tjene noe pæng
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. september 2009 #13 Skrevet 28. september 2009 Både mine foreldre og svigerforeldre har vært i Sharm el Sheik flere ganger og vi skal dit om en mnd sammen med mamma =) Gleder oss masse. Har med ungene også. Har vaksinert oss alle sammen, i tillegg til at vi skal ta en drikkevaksine før avreise mot magesjuke=) Husker ikke hvilket hotell vi skal bo på, men det er et av de som eier strand og tror det var det største i akkurat Sharm el Sheik (30 m til stranda bl.a) Vi skal hovedsakelig BARE sløve og bade i 2 uker!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå