Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Siden vi fikk jenta vår har jeg og sambo slitt med forholdet. Vi har ikke hatt tid til hverandre og har kranglet om den minste ting. Søkte hjelp og fikk da det rådet om å skaffe barnevakt, reise bort ei helg. leie oss inn på hotell, finne en restplass for en langweekend, ett eller annet, sånn at vi kan jobbe med kommunikasjon og få litt tid til oss. Men så er det det da.. jenta vår er bare 8 mnd og jeg har ikke samvittighet til å reise fra henne. Vet at mine foreldre gladelig stiller som barnevakt men jeg får jo sååå dårlig samvittighet for å reise vekk fra babyen min for å kose meg mens hun kanskje savner mamman og pappan sin. Noen som har gode råd eller tips til hva vi kan gjøre?? Kan noen legge dette ut på skravle for meg hadde jeg vært kjempetakknemlig!
veronica t Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 tror det er bedre for babyen deres at dere reiser bort ei helg å "pleier forholdet" å få det godt ilag igjen enn at dette går så langt at dere skiller lag... tru kor ho da blir å savne mammaen eller pappaen sin...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Om jeg var Dere så ville jeg valgt å reise! Viktig å pleie forholdet og kjærligheten, fins ikke noe bedre enn 2 lykkelige foreldre i samme hus!! Kanskje du vil i ettertid få enda dårligere samvittighet for at dere ikke tok den turen når hun var 8 mnd.... Bedre å angre på noe du har gjort enn å angre på noe du ikke fikk gjort/gjorde!! Tror nok det skal gå bra for den lille å være sammen med besteforeldrene sine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå