Gå til innhold

Har mistet helt lysten på mat... :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst på noe, får ikke ned noe heller.

Blir bare dårlig.

jeg som ellers er SÅÅ glad i god mat..

Jaja, det går vel over dette og, men har bare blitt verre og verre de siste ukene nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg har det også sånt.Er i uke 27

Skrevet

Jeg er i min 20ende uke nå, men det har jo gått gradvis nedover med matlysten.

 

Skrevet

Sånn har jeg det også. Er 17+2 idag. Ikke noe gøy, man blir jo så bekymret for den lille i magen.

 

Håper du blir bedre snart:o)

Skrevet

Jeg synes matlysten er dårlig, jeg også. Er nå i 24. uke. Blir små måltider og de smaker ikke noe særlig.

Skrevet

Bra det ikke bare er meg :)

Jeg har alltid elsket mat, men nå sliter jeg big time med å finne på noe til middag. Har ikke lyst på noen ting, og ingenting smaker godt.. Sukk, er veldig sulten så spiser jo, men nyter ikke. Kjedelig.

Skrevet

Er forresten i uke 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...