ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 jeg prøvde å sende deg pm (en lang en) men det gikk ikke. betyr det at postkassa di er tom? har kjempe lyst at du leser det jeg skrev til deg (litt laaangt, kjipt å kaste i søpla;) så, kanskje du gidder å slette noen av mld dine der inne? klem
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2007 ...herlighet.......... betyr det at postkassa di er FULL skal det sef stå...
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Hadde bare 6 meldinger der, men har slettet alle nå!!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 åååå!! hvorfor går det ikke an å sende?? jeg som skrev så mye da:( er det derfor tro?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 hehe, jeg dro en spansk en, og delte opp brevet i tre deler, men del nr 2 kom først... del nr 1 kom som nr 2(?????????...øh..hø) og del 3 kom sist da... om dette ble forståelig.... alt var egentlig et laaaaaaangt brev, men om det var for langt til å sende (???) eller bare maskina mi som klikket... det vet jeg ikke;)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Ble nok for langt.. Har sendt deg også et langt brev, men det gikk ikke, så jeg måtte dele det opp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå