☆Lille my* Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Lillegutt på 1 mnd har begynt å gulpe så sinnsykt! Det er skikkelig sprutgulp! Må iallefall være 20 ml melk som kommer opp!! Han får Nan så jeg trodde kanskje det var den han reagerte på så vi prøvde hipp! da gulpa han enda mere! Men nå lurer jeg må om jeg kanskje skal prøve Nan ha1! Noen som har erfaring med den i forhold til gulping osv? Jeg har hørt at man ikke skal drive å bytte merker da barnet kan bli urolig i magen av det! Men ettersom vi bruker nan nå så blir det jo egentlig ikke å bytte merke, det er jo nan den andre også=) Bare en mildere variant=) sant? Må legge til at jeg tar han opp fo å rape et par ganger under måltidet og gir mange pauser! men det hjelper ikke på gulpinga:( Fortvila jeg nå! Er livredd på natta når jeg vokner å ser han bader i gulp! ligger i ørene hannes og overalt!
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Vi hadde også en skikkelig gulpeunge sist, og det finnes et pulver på apoteket som du kan blande i melken, som heter Nestargel..! Det ble redningen for oss :-) Det gjør melken litt tykkere, men hjalp skikkelig :-)
☆Lille my* Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Takk:) Skal prøve den:) Ingen som har erfaring med Nan HA1?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå