Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det faktisk noen som mener at man er dårlig mor av å bruke våtservietter? For når jeg tenker meg om har jeg faktisk aldri sett et innlegg der noen mener det.

Tenk jeg bruker våtservietter, og ikke bare når vi er ute på tur. Jeg bruker et hjeme også:o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og i tilleg så bruker jeg et merke som ingen har hørt om, som vi kjøper på harrytur til Sverige til 15kr. pakka:o

Skrevet

Tror ikke det nå. Jeg synes de er ypperlig til å fjærne malingsflekker å andre merkelige flekker....alt løsner jo :))

Skrevet

Våtservietter er top ;o))

Skrevet

Det er for at de inneholder olje. Ta litt barnolje på en vår serviett så forsvinner flekkene med det også.

Skrevet

Hvorfor bruke våtservietter når man kan bruke vann ?

Skrevet

Fordi man har fuktighet og klut i ett, som man bare pakker inn i bleien og kaster...............................................................................................................................................................................

Skrevet

Men har du vann på papir eller vann på kluter da eller? Kan ikke tenke meg at vann på papir er så veldig godt. Og kluter er mye mer upraktisk. Må jo gå med veldig mange kluter ved et besjeskift foreksempel...

Skrevet

Synes det er like enkelt å tørke med mesoftkompresser, avføringen som sitter på huden forsvinner med en liten dæsj olje før man tar det bort med kompressene. Synes rett og slett det gir bedre håndgrep enn med de tynne våtserviettene, dessuten er det stress å dra de ut av pakningen med en hånd. Etter tissebleier er huden tørr og da blir det ingen for form hverken tørking eller vasking.

Det med dårlig mor må man nesten bare føle på selv.

Skrevet

Hvorfor bruke bare vann når man kan bruke våtservietter?

Skrevet

Ja, men de kan faktisk vaskes og tromles minst en gang om man har veldig lyst.

Skrevet

Vi bruker også våtservietter. Funker meget bra.

Skrevet

Daarlig mor og daarlig mor er vel kanskje ikke saken, men jeg skjönner ikke vitsen med aa bruke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...