Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg elsker også ull, altså....men helst utendørs. Merker bare at jeg kler lille jenta mi endel i bomullsbody og bomullsstrømpebukse når vi er her hjemme, eks når hun leker under babygym. Bruker det i stedet for eks. sparkebukse. Deilige og myke plagg. Bare lurer, altså;o)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Minsten bruker ull når han sover. Han har et kaldt rom. 2-åringen min bruker ull på de kaldeste dagene. Selv om jeg er glad i ull så bruker jeg det ikke unødvendig. Barna mine blir varme i ull og brukes deretter. Bomullsstrømpebuksene brukes mye på begge to.
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Joda. Skulle gjerne hatt "alt" i ull, men økonomien strekker ikkje til - bomull er billegare. Men småen har alltid ull på om natta (han sparkar av seg dyna), og så "sparar" vi ullbodyane + strømpebuksene til kalde dagar/utedagar. Har strikka undertrøyer i ull, som han har innerst mot kroppen så godt som alltid.
Ella i farta Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Bruker lite bomull. Han har alltid ullundertøy inne og en sånn nøstebarn snekkerbukse. Hender han har snekkerbukse i dongeri osv, men nesten alltid gensere av ull;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå