Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg elsker også ull, altså....men helst utendørs. Merker bare at jeg kler lille jenta mi endel i bomullsbody og bomullsstrømpebukse når vi er her hjemme, eks når hun leker under babygym. Bruker det i stedet for eks. sparkebukse. Deilige og myke plagg. Bare lurer, altså;o)
Labbetøs Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Joda. Ofte. Skal vi bare være inne så er det stortsett bomull hele tiden. Dårlig ull vil jeg ikkeha, og god ull er ofte dyrt. Derfor bruker jeg ull når det trengs (stortsett alltid ute) og omentrent bare bomull inne. Orker ikke bruke MASSE penger på ull. Hadde jeg vært millionær hadde jeg kanskje brukt mer ull inne også.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Elsker også ull....men elsker også ull. Men på vanlige dager inne, eller når vi skal småturer ut, eks butikk, på besøk etc så bruker vi bomull. Kler etter temperatur, så bomull har aldri vært klamt og kaldt etc her i gården. Dessuten synes jeg også at bomull er mykt og godt for babyen min. Men skal vi være utendørs (riktignok om høst og vinter, våren) så er det tynne ullplagg. Ull er for meg et utendørsplagg først og fremst..og ja, et høst/vinter/vårplagg.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 elsker også bomull skulle det stå i første setning...hehe
Labbetøs Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Ja det glemte jeg å si. På sommeren brukte jeg ull bare på natten. Da hadde hun en tynn luftig ullbody på seg for å ikke bli så klam.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Bruker masse bomull, men nå om høsten vil vi etterhvert gå over til ull. Dvs. minsten har ikke begynt med strømpebukse ennå, men begynner så snart med ullstrømpebukse når det blir stabilt vær ute, dvs. når det ikke blir så varmt på dagtid. Nå leker han i parkdress med joggebukse under. Etterhvert blir det ull under..men det er litt for tidlig her vi bor....
Jeanskin Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 På jenta mi bruker jeg alltid en ulltrøye under bomullsbody. Trøyen er strikket etter oppskrift fra nøstebarn, så det er ikke en sånn vanlig ulltrøye man får kjøpt. Jeg bruker det også, særlig under pysjen på natta, for vi har det kaldt på rommet. Ellers har hun ull-lue fra nøstebarn når vi er ute nå utover høsten. Jeg har også noen ullplagg som jeg bruker noen ganger inne. Kommer an på temperatur og planer for dagen!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Bruker kun ullundertøy når Stine-mor skal leke ute over lengre tid, enten i barneparken eller ute med oss i helger. Inne her hjemme er det bukse og body i bomull. Liker ikke ull inne...for meg er det også et uteplagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå