Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hmmm,driver å vasker en sånn Thermo-pose som e kjøpt på fru Lyng..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Det var det jeg var redd for,hva kan jeg gjøre for å rette det opp igjen?Slutte med våtserviettene,feks??
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Whaaaaat? bruker du våtservietter i tilleg? Shit, nei da er det nok ingen redning. Skriver bekymringsmelding til barneværnet i det samme.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Visst du mener det er best så,men bare pass på å få med at ungen får pupp ennå,selvom han er snart tre.Og han sitter bakovervendt (sånn stort sett)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Utrolig slitsomt det der altså, for når h*n får pupp må han jo sitte bakovervendt i forold til meg, altså forovervendt. Har fått så jævlig lange pupper etter dette her...
Turtle Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 du får lete opp skinkebokser med de nøklene som rullet opp lokket, de funker fint til å rulle opp "flate hengende fuglebikkjeører"
alenemamman til lille Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 jeg håper for guds skyld du har reima eller troll....og at du aldri har røyka eller har hatt barnet i nærheten av noen som røyker, og ikke har hatt barnevakt før barnet er minst 3 og som nevnt...bakovervendt sete til barna er 4 er et absolutt must. hvis ikke er jeg redd det ender med barneværnssak altså
Turtle Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 balovervendt bare til ungen er 4?????? så lenge han er en unge skal han kjøres baklengs om han så hyler og skriker og sparker og spyr og stapper hele smurfesken i munnen på en gang så han kveles uten at jeg ser det.... nei baklengs til han er 20 minst
alenemamman til lille Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 ja....det er jo sant. og er jo bare å bytte ut bilen etterhvert, ender opp med en limmo tilslutt for å få med bena,men alt for sikkerheten, for en hver pris, ikke nok med det. det nyeste nå er jo at det gir en positiv virkning på sjåfør når man har et skrikende og spyende barn i baksetet av limmoen sin. det gjør at man kjører myyye finere med større konsentrasjon og det fører til at det blir færre ulykker på veien er det ikke flott?
Mrs. Bouquet Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Bruker håruller og elnett når jeg skal pynte meg. Jeg gidder ikke spise skinke for å rulle opp puppene i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå