Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 hvordan varmer jeg disse??? putte isternignene i ett melkeglass i varmt vann?? tenkte det var kjekt i strten da en ikk trenger så mye melk til grøten liksom... ;o)
Libido- Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 ja det du foreslo selv var lurt, eller smelt de på svak varme i microen. Eller varm den i en kjele.
Labbetøs Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 MM tines best i kjøleskapet over natten. Er det krise kan de tines under kaldt rennede vann i en tett boks. Ikka tin i varmt vann. Da blir melka varm ytterst, mens noe enda er frosset i midten. Melka som er varm avkjøles igjen av isen, og varmes enda en gang av vannet. Om og om igjen, og det tar melka skade av. Melka bør ikke tines fort, men holdes så kald som mulig helt til alt er tint og skal brukes.
mayaya Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Noen ganger trenger man jo melka kjapt. Jeg tiner under rennende varmvann, tar noen få min og jeg tror ikke den blir sur så fort :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå