Hannahs-mor06 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Tok en test i går formiddag. La merke til at det kom noen prikker på den kryssende streken..dette var lite, mne har ikke lagt merke til det ¨på de andre tetsene jeg har tatt.. Sto at resultatet kom etter 2 min, regner med at jeg ca kastet den etter 5 min.. Så leste jeg i pakningsvedlegget at resultatet kunne avleses inntil 10 min..Men jeg kikket på den vel 30 min etterpå, og da var det en tynn strek der..Leste i et innlegg her forrige uke at de som har opplevd liknende, har vært gravide.. Noen flere med erfaring ang dette? testen ble heller ikke tatt fra morgenurinen.. Litt sommerfugler i maven..ikke planlagt evt, men koos;=)
NoDoubt Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Vil absolutt tro at du er gravid:-) Ta en ny test på morning-urinen, da får du et endelig svar:-)
*ale* Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 HAr opplevd det samme og da var jeg gravid gitt..
Hannahs-mor06 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 som sagt ikke planlagt, Hannah er 9,5 mnd, men jeg tar imot med åpne armer.. har hatt denne kvalmen i 4 dager nå, samt drag/stikking nederst i maven.. Får ta av morgen urinen ja, er bare det at når jeg kjøper test på dagen, klarer jeg ikke å la den ligge til morgenen;) Takk for svar;)
NoDoubt Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Kjøp en dobbel da;-) Gi beskjed hvordan det går så vi vet om vi skal gratulere;-)
~sjiraff~ Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Samme skjedde med meg på snuppa. Skjønte ikke at jeg var gravid da.. kunne ikke noe om hcg o.l. Men da jeg testet 5 dager senere var den vedlig positiv.
Hannahs-mor06 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 hehe..ja, det var lurt;) Ja, får vel legge inn et lite hyyyl her om det blir to tette... populært å komme tilbake til jobb i nov etter endt permisjon - GRAVID!!
Hannahs-mor06 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2007 Var innom apoteket istad, kunne ikke dy meg..de hadde ikke clearblue, så ble en quick response..den var negativ..har hørt at denne ikke er like pålitelig som clearblue.. hva tror dere jg skal stole på? du klarte å vente 5 dager ja sjiraff;) hehe, det kunne jeg bare glemme..klarer ikke å gå her og ikke vite jeg altså. Og femte dagen med lett morgenkvalme idga, samt litt drag nederst i maven..
Salat Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg opplevde det og var gravid. Testet på et kjøpesenter, etter 5 min var testen negativ og jeg puttet den i veska. En halvtime senere så jeg på den igjen og da var det en svak strek. Dagen etter tok jeg en ny test som var skikkelig positiv.
Salat Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg brukte QR forresten. Og den positive dagen etter var CB.
Hannahs-mor06 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2007 okey! da kan jeg jo ennå være gravid da..blir frudtrert av dette;) men takk for svar! QR testen min var helt neg, men fikk som sagt en tynn strek på CB forrige dagen..
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 QR er den rosa det? I rosa pakke?? Jeg kjøpte en dobbel av den, tok testen (også på et kjøpesenter), og den var negativ. Hadde den i veska til jeg kom hjem, ca 30 min etterpå, og da var det også en svak strek der. Tok en til, som også var negativ først, og som "ble" positiv.. Jeg skjønte jo mer eller mindre at jeg var gravid, men kjøpte likevel en sånn digital fra clearblue. Veldig unødvendig, for den var jo positiv.. Og nå sitter jeg her med et nurk på 4 uker ) Sjekk testen igjen nå du Jeg testa 3 dager før ventet mens..
Hannahs-mor06 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. oktober 2007 Takk for svar;) ja QR er rosa..Men kan en teste positivt den ene dagen og negativt den andre dagen, og allikevel være gravid?? Kan det påvirke testen NÅR på døgent den er tatt (tenker når det ikke er fra morgenurinen..), samt om urinene har vært lenge i blæren..? hehe..jeg blir snart gal, kanskje ta en digital en da..og fra morgenurinen, men da får jeg ikke gjort det imorgen,,klarer jeg vente,hihi;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 joda, du kan nok ta en digital en. MEN, de er dyre, og 3 i pakka. Kjipt om man ikke trenger mer enn en liksom ;o) Uansett, LYKKE til!!! Krysser fingra!!
Hannahs-mor06 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. oktober 2007 ok..Takk for det;) er jo evt ikke planlagt, men rart med det når en først føler at det er noe..da vil man likosm at det skal være noe også.. Takk;)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #17 Skrevet 3. oktober 2007 D er klart du kan ta den i morgen! Du kan jo bare tisse oppi et glass e.l på morgenen og sette d i kjøleskapet,og så dra rett på apoteket og kjøpe en test,og så hjem og teste:=)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. oktober 2007 #18 Skrevet 3. oktober 2007 clearblue digital selges ikke i 3-pack lengre, de selges en og en. Men koster litt ja.
Hannahs-mor06 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 4. oktober 2007 ÅH, hvorfor sa du ikke det før;) nå har jeg nettopp vært og tisset!! hehe, men men.. Men de digitale testene, er ikke de mindre følsomme enn de vanlige? tenkte bare dersom det var veldig tidlig..frustrerende altså, men den første gangen jeg tok for tre dager siden, da var som sagt streken der..
Hannahs-mor06 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 4. oktober 2007 Idag kom det veldig veldig svake krysset frem, veeeeldig svak, men den er hel..bestilt time hos kegen imorgen for å ta blodprøve! få det bekreftet!! skal i bryllup i helge og da er det greit å vite om man er gravid med tanke på drekke til maten ol;=) men da tror jeg vel at jeg er gravid da vel..??
Hannahs-mor06 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 4. oktober 2007 streken var mye tynnere enn den andre streken, men den er hel.. Har det noe å si at den er tynnere?? i tillegg var det blå prikker omkring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå