En rosa og en blå :) Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hei er det noen som føler det samme, er så sliten og trøtt hele tiden, akkurat som kroppen er tom for energi. Har pluttselig begynt og få jevnelig vondt i hodet også, noe jeg aldrig pleier og ha. Er ca 6 mnd siden jeg fødte, men vet ikke om det har noe med svangerskapet og gjøre. Vet bare at hvis jeg hadde kunnet så hadde jeg gjernet sovet døgnet rundt.
~sjiraff~ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Lav blodprosent eller jernmangel kanskje? Ta en sjekk hos legen, det er ikke normalt å være så sliten.
*Mi tesorito* Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg kunne ordrett ha skrevet innlegget ditt selv..! Ubeskrivelig hardt å åååle seg ut av senga hver bidige morgen... Syntes faktisk det var mye lettere i begynnelsen, når poden vånka 2-4 ganger hver natt for mating... 6 mnd siden fødsel her også, poden har sovet hele natta fra ca 2 mnd. Er først de siste ca 3 mnd at jeg har vært så ille. Jeg tar jern (og B-vit) hver dag ettersom det "alltid" har vært litt lavt hos meg. (JM bad meg ta 3 jerntabl. om dagen siste del av graviditeten) Må nok få somla meg til legen å få tatt ei blodprøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå