♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 ... i Norge... Men hvilken by skal man dra til da? Noen gode tips kanskje?
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Haha.. eneste stedet "nord" i Norge jeg kan skryte av å ha vært! OG... det var en flott by!! Jeg og dåktåren på jobben dro avgårde på seminar... Var ikke mye av seminaret vi fikk med oss, men fikk sett ganske mye av Trondheim!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Godt å høre:-) For det er en utrolig koselig by og det er et bra restaurant og uteliv der med:-) Og så var det jo der jeg møtte min kjære:-)) Vil for alltid ha gode minner derfra:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Sukk.......tror jeg må få med sambo dit en helg før jul:-) Han har jo søster der også:-) Så har vi barnepike og greier! Kan rett og slett ta en liten dejavu helg med litt flørting og klinings;-))
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 Si i fra når dere drar da.. så kan vi HELT TILFELDIG støte på dere på by'n;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Ja det hadde vært koselig!!! Skal ta meg en alvorsprat med sambo:-) Nå er han sammen med en gjeng kompiser og ser fotbaaaaaaall........oh so boooooring;-)
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2007 .... min har gått og lagt seg... han er kvalm:=(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Hihihihi.....du får kjøpe en graviditetstest til ham;-))
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2007 Hehe.. tror ikke han hadde tatt humoren gitt! Han er SYYYYK må vite... Klassisk menn... blir så kvalm at han halter....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Seffer`n;-)) Natta, du får gå og stelle pent med ham da:-)
Trollmora Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Snakker om heldiggris! Er flybilett inkludert? Tja hvorfor ikke ta den helt ut? Svalbard? Ikke så galt dyrt å reise dit skjønner du. Eller Alta Eller Tromsø
Reveenka Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Ååå, Svalbard! Dit har jeg lyst til å reise! Kunne egentlig hatt lyst til å tatt med familien og bodd der et år, også, jeg c",) Noen som har vært der/bodd der?
Trollmora Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 Ja jeg har vært der! Ikke bodd der, men vi giftet oss der:o) Og vi skal tilbake! Helt spesiell natur - ubeskrivelig og det må rett og slett oppleves.
Karomamma Skrevet 3. oktober 2007 #16 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har også vært påSvalbar, helt fantastisk!! Tanten min har bodd der i flere år, jobbet på sykehuset i Longyearbyen. Har vært og besøkt henne Men... Snulder: Tromsø på våren!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå