Gå til innhold

ultralyd;O)


gressenka2

Anbefalte innlegg

HALLO ALLE SAMMEN! I DAG HAE JEG SETT PÅ LILLE PLOMME SEKKEN TIL LILLETASSETUSSA.....ALT SER BRA UT OG NESTE UKE SKAL JEG TILBAKE OG FORHÅPENTLIGVIS SE HJERTESLAG...DETTE ER BARE KJEMPE SPENNENDE:o) ER 5+2 I DAG.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg skal også på ultralyd neste uke. Grugleder meg på en måte. Håper alt står bra til der inne og at vi finner hjerteslag. Er selv 5+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går dere så tidlig til legen? Jeg har nettopp byttet fastlege og det er 3 uker til jeg "begynner" hos dn nye legen. jeg har snakket med mitt gamle legekontor og de sier det ikke er vanlig å komme til kontroll før uke 11? jeg er 5+4 og har sååå lyst å gå til legen... tror jammen eg må ringe min nye fastlege å få time as soon as possible, selv om d ikke blir før i uke 8 tiligst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har ikke bestilt time hos fastlegen min ennå jeg heller. Det er vel mest normalt med første kontroll i uke 8-12 hvis det ikke er noe spesielt. Det er stort sett en spesiell grunn til at man skal ha slik tidlig UL. Har selv vært igjennom IVF-forsøk, og da taes det ofte UL tidlig som oppfølging fra gynekolog/sykehus.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg ringte legen og de ville ikke ha meg inn før jeg er 8 uker på vei.

Jeg er 5 + 2. Kan man virkelig se at det er noe inni der så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo,ja man kan se plommesekk i uke 5 og hjerte slag i uke 6 men det er ikke vanlig og komme til ul før uke 17 men. jeg hadde xu for 3 mnd siden og får derfor oppfølging for og se at det er graviditet på riktig sted denne gangen;) men ønsker man privat ul så kan man få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...