Knøttefrøken Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan mage har dere andre som er like langt? se på profilen min på det siste bildet. synes jeg har så stor mage selv.. men er vel sikkert normal.. hvordan er det med dere andre?
Athina' Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Virker vel at du har mer normal mage etter ukene, heldiggrisen! :-) Også var den kjempefin :-)
Knøttefrøken Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 takk takk, det var snilt sagt:-)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Kjempefin mage!! Og akkurat sånn den skal være også, ganske lik min størrelse, jeg er 27+5 nå. Var selv litt liten sist, men mer normal nå og har følt at magen plutselig spratt frem, men ingen er jo like!? Vi får kose oss med den magen vi har!
marik* Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Du kan da ikke seriøst mene at denne magen er stor, du er jo i 7.måned!! Jeg er 27+4 og det ser ut som jeg har en fotball under genseren:-) Men jeg har også en framovervendt morkake, vet ikke hvor mye det har å si. Livmoren skal vel ligge en 7-8 cm over navelen, du kjenner den når du har kynner. Deilig med liten og nett mage da, fint bilde:-)
marik* Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Oi jeg så visst på feil bilde!! hehe! Ca så stor mage som deg har jeg også. Flott mage:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå