Gå til innhold

har jeg normal mage? stor?liten? uke 27/28


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan mage har dere andre som er like langt? se på profilen min på det siste bildet.

synes jeg har så stor mage selv.. men er vel sikkert normal.. hvordan er det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil nå si du er ganske normal jeg :-) fin mage :-)

Skrevet

Enig med nickie!

Veldig fin, perfekt gravidmage:)

Skrevet

fin mage:)

Du kan jo titte innom mine bilder og..

Jeg ligger litt over den rød linja, men innenfor d skraverte feltet;)

Skrevet

Må visst svare på tråden for å kunne gå inn på profilen din!

Skrevet

helt normal mage det der:=)

jeg har noen bilder av min mage, tror det er noen fra uke 28. er ikke helt sikker. tror jeg er litt større enn deg da, men:)

Skrevet

Knøttefrøken!

Har sett på bildene dine og magen din er jo kjempefin =) Jeg har termin noen dager før deg og magen min virker større enn hva din gjør på bildene. Hadde SF mål på 30cm i forrige uke og det er over det skraverte feltet. Da jeg ventet sønnen min hadde jeg SFmål på 30cm i uke 33 ( dvs 5ukers forskjell)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...