Knøttefrøken Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan mage har dere andre som er like langt? se på profilen min på det siste bildet. synes jeg har så stor mage selv.. men er vel sikkert normal.. hvordan er det med dere andre?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 jeg vil nå si du er ganske normal jeg :-) fin mage :-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Enig med nickie! Veldig fin, perfekt gravidmage:)
Anele&Solstråla Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 fin mage:) Du kan jo titte innom mine bilder og.. Jeg ligger litt over den rød linja, men innenfor d skraverte feltet;)
Tigermor. Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Må visst svare på tråden for å kunne gå inn på profilen din!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 helt normal mage det der:=) jeg har noen bilder av min mage, tror det er noen fra uke 28. er ikke helt sikker. tror jeg er litt større enn deg da, men:)
Tigermor. Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Knøttefrøken! Har sett på bildene dine og magen din er jo kjempefin =) Jeg har termin noen dager før deg og magen min virker større enn hva din gjør på bildene. Hadde SF mål på 30cm i forrige uke og det er over det skraverte feltet. Da jeg ventet sønnen min hadde jeg SFmål på 30cm i uke 33 ( dvs 5ukers forskjell)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå