Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Skal jeg da sette opp permisjonsstart 3 uker før terminen som er på lørdag eller mandag? Det står jo på NAV sin side at man ikke får betalt for lørsdag og søndag.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 har vi termin på samme dag eller blander jeg nå? I alle fall, jeg har termin lørdag 9 feb, og har satt opp lørdag 19 (eller var det 20?) januar som første dag. Er jo det som er 3 uker før...Aner ikke hva som er "riktig" da
Bare meg...venter nr.3! Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Er det ikke NVA som sender startdato da? Forrige gang fylte jeg bare ut termindato og så fikk jeg og arb. giv. brev om når jeg skulle ut i permisjon.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Du skal søke om permisjon fra tre uker før. Dine permisjonsuker vil da skifte på lørdager. Det har jo ingenting å si om du bare jobber hverdager, men har mye å si for de som jobber turnus o.l. Det skal ikke være noen tvil om at du er i permisjon fra og med den lørdagen, du kan ikke pålegges overtid eller liknende denne dagen.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jo, det stemmer at vi har termin samme dag, MissUlv Okey, da setter jeg opp lørdag 19. januar som permisjonstart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå