Gå til innhold

Vært på shopping med fjortisberta i ettermiddag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og måtte le:-)

For først skulle hun kjøpe seg joggesko, eller rettere sagt skatersko (!!). Vi fant noen tøffe i lilla og rosa på salg, og når de i utgangspunktet koster nesten tusen-lappen så var det igrunn helt greit...jeg blir like sjokkert hver gang over hvor dyrt noen ting er.... Men så skulle hun i tillegg kjøpe seg Bjørn Borg bukse, og da snakker vi pysjbukse jenter, til å gå med ute til daglig....

Fint med moter som ikke strammer og alt det der, men smårutete pysjbukser da!

Hun har et par rosa fra før og idag ble det lyseblå rutet som matchet de nye skoene........jeg slutter aldri å forundre meg over moten og at de faktisk følger den:-)

Så dere som ikke har tenåringer ennå, gled dere:-) Innen en tiårsperiode så er vel nylonlklær med strassmykker in igjen det også:-) En pen samling av gamle moter, puttet sammen igjen til ny storhetstid:-)

Jadda.........;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel det betyr vel at jeg ikke trenger å hive alt det gamle juggelet jeg har liggende i skuffer og skap etter sent -80 tidlig -90 tall?

Om 10 år ja, det er så lenge til at det klarer jeg bare ikke å se for meg :o)

Skrevet

Det finnes noen fordeler med å ha gutter skjønner jeg;=)

Jeg for min del dro til Optiker med en av gutta i dag.... endte opp med en bitteliten uforutsatt brilleutgift..... Samtidig raste det ut litt penger på smått jentetøy mens jeg ventet på at optiker' n skulle komme med dommen... Det er jo sååååå mye fint høst/vintertøy til småtutter akkurat nå.... nettopp i den fargen MOR liker... lilla;=)

Skrevet

Burde nesten fått nye skatersko i lilla også hun da:-) De var jo tross alt til halv pris da!

Skrevet

....eh.........ja..........eller..........eh.........kanskje ikke helt like da. Men så noen fine med glitter i lilla;-) De var også på salg:-)

Skrevet

Det som er kvalmt er at jeg shopper uten å tenke pris til det bittelille vesnet som vokser ut av alt på nullkommasvisj... Men når jeg skal ha noe til meg selv... ja da synes jeg alt er rådyrt!!

Skrevet

I know the feeling;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...