Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Har begynt å få lyst på den vogna, er jo så fiiin Syns den var direkte stygg første gang jeg så den, men har forandret mening... Er den god og praktisk også? Lett?
*Rutletutt* Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg syns også den så stygg ut første gang jeg så den....men etterhvert ble den bare kulere og kulere;o) Jeg har en Buggis til lillesnuppa mi og er storfornøyd:o) Den veier bare 9 kg komplett, så den er lett, ja - lett å ta ut og inn av bil og lett å trille. Snur på en femøring. De små hjulene kommer seg frem mye bedre enn man skulle tro - har gått mange turer på grusveier ol. skulle det bli vanskelig å komme seg frem kan håndtaket bare vippes over og de store hjulene kommer fremme -da kommer en seg frem overalt! Babybagen er stor og romslig + lett å klikke av og bære med seg. Handlekorgen under er stor og kan snurpes igjen - veldig praktisk. Sittedelen er ergonomisk utformet slik at den bare vippes bak når ungen skal ligge - får da en knekk i bena - dette er visstnok bra for ryggen + at vognselene strammes ikke sånn som det lett blir når ryggen bare legges flatt bak. Er sikkert ulike erfaringer med denne vognen som med alle andre, men for mitt bruk er den perfekt (og jeg bor ikke i byen for å si det sånn;o)). Veldig grei på handlesentre også siden den er så lett, og svinger så lett - handler med kurv på armen og vognen i andre hånden uten noe pes...det gjorde jeg IKKE med den store Teutoniaen jeg hadde før, nei;o)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Oi, så bra! Fikk jo ikke mindre lyst på den nå Jeg bor også "på landet", men stort sett grusveier og litt asfalt å trille på. Har en Emmaljunga City Cross nå, og er veldig fornøyd med den med City Bag. Men er litt mer skeptisk til sportsvogndelen vi snart skal ta i bruk så har begynt å sikle på andre vogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå