Gå til innhold

Helt seriøst folkens...Jeg trenger HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal skrive søknad til en jobb jeg har skikkelig lyst på.

Men jeg trenger hjelp til å lage en søknadstekst som skiller seg ut i bunken. En som ikke bare blir kastet til side.. Så HJELP!! Gi meg deres beste tips..

Dette er det jeg hittil har skrevet:

Mitt navn er '''''''''''''', jeg er 23 år og bor på '''''' med min samboer og våre tre barn.

For tiden jobber jeg på ''''''''''', hvor jeg trives, men leter nå etter en jobb med stabile arbeidstider og litt mer utfordring i hverdagen.

Help please

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for å kunne hjelpe deg tror jeg folk må vite hva slags type stilling det er.

Skrevet

Du skal egentlig være forsiktig med å skrive søknader som skiller seg så veldig ut. Det kan se uprofesjonelt ut hvis det ikke gjøres ordentlig. Det er vel egentlig CVen din som skal skille seg ut, og akkurat den kan du ikke gjøre så mye med nå! Det som er viktig å få frem, er hvorfor du er interessert i akkurat den jobben og hvorfor du mener du passer til den. Få dem til å mene det samme som deg. :-)

Skrevet

sekretærjobb på et lensmannskontor

Skrevet

prinzessin har et godt poeng :)

Skrevet

ja så lenge det ikke er en jobb som krev der f.eks kreative sider så hadde heller ikke jeg laget en superfancy søknad. Finn en mal på cv som er litt bedre enn mange av de mest standard. De fleste leser jo cvene før søknaden. F.eks har jeg med personlige egenskaper i min cv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...