Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tør ikke undertegne med nick i dag, for jeg føler meg så dum når jeg skriver dette..

og det er så mange som vet hvem jeg er her, og jeg håper dere har forståelse for at jeg vil holde dette litt hemmelig, på en måte..

jeg har en datter som nærmer seg 4 mnd nå. Hun er verdens herligste, jeg elsker henne over alt på jord, men er jo også sliten som jo er normalt. men jeg koser meg virkelig. nå har vi blitt såpass kjent at ting går seg litt til også..

jeg har ikke fått tilbake mensen, og begynte på prevensjon 8 uker etter fødselen. før det hadde vi bare sex uten prevansjon én gang, utenom det brukte vi kondom.

For sikkerhets skyld tok jeg en graviditetstest et par dager etter at jeg hadde begynt på prevansjon, den var negativ.

men jeg føler meg så gravid. jeg har jernsmak i munnen, luft i magen, svimmel, håret faller av... alle de tingene som var da jeg ble gravid.

jeg har en ny test liggende. men den kan jo ikke bli positiv. den var jo negativ sist, etter det har jeg jo vært full av prevansjonshormoner..

kan det være amming, etterøfødselshormoner og prevansjonen som gjør dette med meg? eller bør jeg ta den testen jeg har gjemt i skapet?

huff. føler meg så teit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, jeg har det nesten eksakt likt! Har hatt ubeskyttet sex 1 gang etter fødsel, og jeg har tatt to negative tester, så jeg kan ikke være gravid, men jeg føler meg helt gravid av og til. Her en kveld var det nesten så jeg kunne sverge på at det rørte på seg der nede, men det er jo ingenting der.

Hadde vært gøy å høre om noen vet hva det skyldes ja :)

Skrevet

tusen takk, Eileithya, da er det ikke bare meg, iallefall.

jeg tror virkelig hardt på at jeg er gravid jeg.. og siden det tok så lang tid før jeg fikk positiv test sist, blir jeg nesten litt paranoid nå..

men hva kommer altså alle disse gravidfølelsene av da?!? hvor lenge skal vi slite med ville hormoner som sender feilsignaler? eller er vi gravide? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...