Blomsterenglene Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Sønnen min er rett rundt 1 år.. bare 17 dager igjen. Er det for tidlig? den puta jeg har som hannes er veldig myk. Men har ikke latt han bruke den enda.. Så når er det mest vanlig at dem begynner med pute?
Arachne Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Vi begynte når hun var mellom 4 og 5 mnd, med ei lita pute, med nesten ingenting fyll i. Nå har hun ei vanlig pute, er 2,5 år.. Begynn når du vil du
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Kommer til å vente til tulla selv spør etter pute.
Blomsterenglene Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 Ok. gutten min legger seg oppå dynen med hodet før han sovner.. akkurat som om han vil ligge med hodet litt høyt.. Det gjør han hver dag..
ApriIbaby Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Vi ga han en tynn flis når han gjorde som din. Vi har økt den en størrelse for at trekket skal passe til det som følger dyna. Han er fornøyd med den...og det sunneste er jo å ligge helt flatt. Han er 2,5 år nå...
Mrs. Bouquet Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Du kan jo ta en av de laveste vanlige putene. Så lenge gutten din finner roen fortere med en pute, mener jeg det er en fordel. Jenta mi har juniorpute, og er 8 mnd. Har fått anbefalt å ha pute fra fødselen. Det blir mer og mer gått bort i fra at de ikke skal ha pute førde er 2 år. Pute er positivt med tanke på forebygging av flatt bakhode og for å gi god sirkluasjon rundt nakke og hode.
~sjiraff~ Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Snuppa har bare ei lite og tynn pute ennå, er 3 år og dytter den som regel bort allikevel, sover best uten pute.
Blue Lady Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 herregud, trodde du mente BILpute.. trodde du var gal jeg, hihi.
Blomsterenglene Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2007 Nei, Mente HODE pute..=) Så er nok ikke gal gitt=D
Mrs. Bouquet Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Hvorfor mener du det er sunnest å ligge helt flatt med hodet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå