Trebarnsmamma30 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Lurer litt på dette.. er 14+3 og veldig kvalm enda, har kastet opp 5 ganger senest i dag.. i alle bøker og slikt står det at de fleste blir kvitt kvalmen etter uke 12-14. Men er jo ingen fasit på ting. Begynner å bli redd for å bli en av dem som er kvalme halve svangerskapet.. Alle jeg kjenner var ferdig med kvalmen rundt uke 12, noen før så nå begynner de å bli utålmodige og lurer på om jeg ikke snart er god igjen og kan bli med ut og slikt..litt frustrerende, har vært VELDIG dårlig siden uke 6..
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Hmmm...Ikke godt å si, men har hørt noen tilfeller der noen har vært sånn gjennom hele graviditeten...
Krolla og Theodor Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er i uke 21 og kaster fortsatt opp... Noen av oss vil nok fortsette med det frem til fødselen. Dessverre!
Meg og gutten min Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 jeg slet ikke med kvalme på 1.trimester, men nå begynner det å bli værre og værre jeg er snart 17 uker.
Leirha Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 jeg var bare kvalm i 1trimester, men nå har jeg begynt å kaste opp. De siste ukene har vært ille, samt at matlysten er borte. 19+1, så hadde håpt at alt skulle være fint nå
Kvitrebekk Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Kvalmen er her fortsatt i 24. uke, men ikke så konstant eller like ille som frem til uke 17-18. Ikke kastet opp de siste 2 ukene!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå