mirremamma Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 noen som har peiling på dette?hva er forskjellen?
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 jeg gikk for lammeskinnspose... var bare sååå digg asså... =) dro på "babybutikken" å kikka på utvalget å lot dem forklare litt om forskjellene.. endte opp med lammeskinnsposen å gleder meg til å ta den i bruk )
mirremamma Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 godt å høre for d var den jeg også falt for, har bestillt den. noen sier den er for varm,men d er jo bare å tilpasse hva man kler på nurket;-)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 jeg er veldig gla i voksiposen jeg da. syns deter så godt å kunne pakke den godt rundt barnet. Jeg er håpløs på å forklare, ta deg en tur i butikken å titt litt på de forskjelige posene. har du vært på hjemmesiden til voksiposen? voksi.com
vero:o) Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har valgt voksi..pga det du sa med varmen...spørs jo hvor i landet du bor og da..er du i nor bør du vel ha lammeskinn...men her vest er det jo 10 grader og rein hele året
betty74 Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Har lammeskinnspose. Voksi ble litt for stor til vognen forrige gang vi hadde baby, så det er denne posen jeg har fra før. Bor i Oslo og snuppa var aldri kald eller svett i lammeskinnsposen. Fornøyd med den, ja.
Tigermor. Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har en lammeskinnspose som er over 40år gammel, den ble kjøpt på 60tallet en gang til min eldste bror ble født, og så brukt av hele søskenflokken på 5 =) Jeg brukte den posen til min gutt som nå er 4år, men han ble født i mai og var jo ganske stor da det ble behov for å bruke posen, jeg synes at posen er ganske vid i åpningen og har derfor kjøpt en brukt voksipose for å ha mens lillebabyen er nyfødt, kommer nok kanskje til å bruke lammeskinnsposen fra neste høst!
stvgr_mamma Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 vi får et lammeskinn i gave som vi ska ha i vogna og har kjøpt ei skikkeli go dundyne i tillegg da.. Følger også me en sånn vognpose som så god ut med vogna som vi skal ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå