Gå til innhold

Har barnehagen til barna deres mannlige ansatte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke den som gutten min går i.

De har pleid å ha sivilarbeidere, og gutten min likte veldig godt han de hadde i fjor. Han var skikkelig tullete og lekte med barna på en litt annen måte enn de kvinnelige gjør (ikke nødvendig "bedre" måte, bare annerledes).

De to eldste jente hadde begge en mannlig ansatt i sine barnehager som de også hadde veldig godt forhold til.

Kvinnene i barnehagen til sønnen min er superdyktige og fantsattisk sympatiske alle sammen, og gutten min liker dem kjempegodt.

Likevel hadde vært koselig med ihvertfall én mann hvis han var like flink og grei som de andre vi har hatt med å gjøre i barnehagesammenheng.'

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På avd. til snuppa begynte det en mann i går. Helt supert, hun snakker ikke om annet allerede, så tydelig at han har gjort inntrykk :o)

Skrevet

Tre mannlige ansatte + en sivilarbeider. Fordelt på fire avdelinger.

Skrevet

Ja, det er en mann der. Han er helt super, og Theodor og han blir kalt for "kompisæne":o)

Skrevet

Nå er jeg kanskje ikke den rette til å svare på innlegget ditt da min jente ikke går i barnehage, men hun er til dagpappa.

Hun forguder han og gleder seg til hver dag hun skal dit.

Hadde det vært opp til henne hadde hun vært der i helgene også :o)

Hun gikk i familiebarnehage som var drevet av en dame før, men ser på henne at hun trives mye bedre nå :o)

Skrevet

på 4 avd, er det 2 menn :) en voksen og en yngre assistent.

Skrevet

barnehagen der snuppa e har 2 avd.. pappan til snuppa, altså sambo er en av gutta på ene siden, å på andre avd e det en anna gut...

vi e priviligert skjønne eg :)

Skrevet

Ja, og de prøver å ansette flest mulig. Synes dette er viktig, og mener det betyr mye for hvordan hverdagen for barna blir.

Skrevet

Av 4 voksne på avdelingen er 2 menn! Men de er der ikke på likt da de deler en stilling. Begge er førskolelærerstudenter på deltid. Knallbra!

Skrevet

Jepp. 1 mann og 1 dame. Han storkoser seg med barna og gleder seg veldig til han får sine egne en dag. Gutten min synes han er kul : )

Skrevet

Det er 2 stk, men de er på storbarnsavdelingene. De bruker en mann som vikar noen ganger, og da flokker barna seg rundt han. Tror barna har godt av en eller flere mannsfigurer også i bhg, som kan herje og gjøre ting litt annerledes enn oss jenter ;)

Skrevet

Jepp! 2 stk... En eldre mann som alle ungene eeeelsker!!! (samt alle foreldrene;=)...) Og en yngre litt tafatt kar.... som må kjempe for at ungene skal respektere ham.

Skrevet

Hos oss er det 6 menn ( to førskolelærer og 4 assistenter). Noen av dem er meget dyktige og noen av dem er desverre ikke fult så dyktige... (jobber i samme barnehage som tulla går i) Det er desverre slik i barnehagenen om dagen at hvis du er mann og søker på en stilling der, så skal du ha pedofil på rullebladet ditt for å ikke få jobben. Ja, menn er like viktige som kvinner i en barnehage, men det er først og fremst viktig med dyktige, reflekterte og kunnskapsrike voksen uavhengig av kjønn.

Skrevet

Tror det er nesten like mange menn som damer jeg :) synes det er kjempe flott at det ikke bare er damer der, at ungene blir vandt til både damer og menn.

Tuppa hadde en periode hvor hun var litt redd fremmede menn, men en av favorittene hennes i barnehagen nå er en ung gutt :)

Skrevet

Har vært 4 stk i barnehagen til tuppa, men de klarer ikke å holde på de. Nå er det bare 1 igjen og han søker andre plasser. Kjempesynd!

I barnehagen som jeg jobber i har vi flere menn. 5 menn fordelt på 4 avdelinger, og barna elsker de =)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Vet ikke åssen det er på de andre avdelingene, men på snulla sin er de 3 voksne, og 1 av disse er en mann.

Av de 4 jeg kjenner som jobber i barnehage er 2 menn.

Barnefar har vært tillkallingsvikar i barnehage, og var den beste vikaren de noen gang hadde hatt, så han blei den første de ringte ved sykdom!:P

Skrevet

Ja det er ihvertfall fem som jeg kan komme på nå. Tror det er flere egentlig.

Helt supert!

Skrevet

Gutten vår går i en familiebarnehage, så det er i grunnen bare ei som jobber der (hun som driver den). Men pappaen i familien er ofte der om morgenen eller ettermiddagen (litt avhengig av hvordan han jobber den dagen), og sønnene (de har tre sønner fra 4-15 år) er jo der på morgenen og ettermiddagen, så det blir jo en god del testosteron i barnehagen allikevel :-) Kjempestas når pappaen der drar fram el-gitaren og spiller litt for barna, eller de eldste guttene herjer rundt med ungene :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...