Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Akkurat nå holder jeg på å besvime her.......Fjortisen har vært en tur innom badet ned i 1.etg, jeg sitter i 2.etg og luften er totalt forpestet av den parfymen jeg kjøpte til henne når jeg var ute på reise forrige uke!!! En sånn søt og typisk ungpikeduft som får nesehårene til å krølle seg;-) Tross alt litt bedre når eldstemann sprayer seg ned med sine parfymer, for vi liker de samme:-) Så nå måtte jeg ned og sette opp vinduene!! .......en kan aldri få for mye blå øyenskygge eller;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2007 Hehe, bare vent, kommer plutselig det! Husker når fjortis med venner startet med sminke.........djeeeeezes altså. Så jo ut som pandabjørner hele gjengen, alt for mye svart strek både over og under......... Husker min mor spurte om hun hadde blitt satanist:-) Da lo hun godt selv også ja! Men så skjer det noe, litt veiledning og interesse, så roer det verste sorte seg ned heldigvis:-) Men mye moro og mye latter underveis ja:-) Og mye krafsing i mors sminkepung;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Ja det gjør jo det.......heldigvis kanskje:-) Og det er viktig at de får prøve seg fram og finne sin egen stil:-) Selv om den kan være vel preget av moten til tider:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå