Gå til innhold

acta graco rally sport - bilstol


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har disse og - eller - kan fortelle meg om disse?

 

Er de bra - anbefales??

Er på tilbud og det er vel den typen vi går over til nå etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tror det er et veldig greit sete... Ikke sett det i noen tester, der er det gjerne Maxi Cosi og Britax/Römer sine som gjør det best, men som sagt er jo ikke Akta testet, så aner ikke... Det du bør se på er belteføring (særlig over hoftene!), om det er skikkelig dype sidekanter, hvordan beltestrammeren er og hvordan barnet sitter i setet... :-) Om barnet sitter bakovervendt bør det jo gjøre det til ca 4-5 år, ellers ville jeg byttet over snarest, det er bedre med trepunktssele enn fempunkts når barnet sitter fremover..! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...