Gå til innhold

skikkelig uvel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli i skikkelig dårlig form her.

Hatt vondt i hodet noen dager, i tillegg verker det i bekkenet og jeg har en nerve i klem på høyre side,så det stråler ut i foten. Er dårlig plass i magen nå, så jeg føler jeg ikke får dratt pusten ordentlig, ikke nok med det, men jeg er kvalm og svimmel!

Termin 11. desember.

Huff, ble skikkelig syteinnlegg dette..Forrige svangerskap gikk som en drøm, så er bare så uvant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da synes jeg du skal ta en tur til legen i morgen!!

Det går omgangssyke, så det er sikkert bare det, men likevel... Man kødder ikke med svangerskapsforgiftning.

Ikke for å skremme deg, men jeg ville hørt med en lege...

Skrevet

svangerskapsforgiftning??Nå ble jeg litt nervøs her..Trodde det var normalt å ikke være helt i tipp topp stand i svangerskapet jeg..

Skrevet

jeg har tremin 16 des, og min form er heller ikke så god om dagen. har endel kynnere,vondt i ryggen,magen strammer hele tiden, og det verker i ribbeina.og får slike stikninger nedover mot underlivet .jeg håper bare jeg får før tiden jeg.....

Skrevet

Akkurat slik du beskriver det hadde jeg også det for en tid tilbake. Det gikk over etterhvert. Som deg hadde også jeg et svangerskap førstegang som nærmest var problemfritt. Jeg tror at ofte drar et lite "problem" et annet med seg. Slik baller det bare på seg. Tror ikke du trenger å gå til legen for dette. Egentlig er det nok bare vi som var ekstra heldige første gangen. De fleste sliter jo med et eller annet. Må også huske på at det å ha en liten fra før kan tappe en for krefter av og til.

Lykke til, håper du snart blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...