Gå til innhold

har dere lest MIO MIN MIO???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren så spennende og trist og vemodig og vakker.... jgetrodde jeg hadde lest den jeg, men det viser seg mens jeg leser for dritgreigutten at jeg bar har lest halve.... dette skumle skumle har jeg aldri lest før.... Jeg lurer meg på om han syns det er litt for mye av det skumle, men jeg ser at han liker det også.... tenk om jeg skremmer ham for livet ... uff, men åååå så fint det er likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men gleder meg villt til Jojo vil bli lest for... Noe som tar LITT lengre enn to sekund liksom ;-))) Nå setter jeg meg godt til rette med henne på fanget også raser hun gjennom boka, også ned på gulvet, FERDIG!!! ;-))

Skrevet

Hihi, som å høre hvordan lille rosa og leser bøker:-)

Har ikke lest Mio min Mio, men har lest Brødrene Løvehjerte og Ronja Røverdatter ex antall ganger for de største:-) Gleder meg til lille rosa er klar for litt mer enn to sekunder:-)

Skrevet

i dag sa dritgreigutten: "mamma, det ender fint - for ellers så hadde ikke denne boka vært"

ender det godt snulder ???

Skrevet

HA! Jeg avslører ikke noen ting;=) Du må nok pent lese igjennom hele boka!

Skrevet

hmmm det ante meg at det var svaret jeg kom til å få ;-)))

okei da.... da stoler jeg på dritgreigutten; det ender godt, eller så hadde ikke boka vært!

:-)))

Skrevet

Den er spennende og vakker. Storebror hørte den på lydbok siste våren i barnehagen, da var han nesten 6. Var litt i tvil om det var for skummelt, men den ble hørt med stooore ører og han koste seg. Etterpå har vi lest boka høyt og lydboka er repetert.

Astrid Lindgren er fantastisk flink til å skrive om død, ensomhet, spenning, glede og familielykke! Han blir nok ikke skremt for livet og han er klok som skjønner at det "sikkert går bra, ellers ville ikke boka vært". I brødrene Løvehjerte dør jo storebroren, men det ender jo bra allikevel siden lillebroren kan dra etter ham til den samme verdenen...

Skrevet

Har ikke lest den, men vi hørte den på barnetimen sist høst!

Skummel det er den, men jeg tror nok dritgreigutten har skjønt poenget:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...