Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har alltid hatt orden i sakene, men nå finner jeg den ikke!!!!!!!!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 hey ) klar for kontroll i morgen? vært på intervju i dag, jeg! gikk bra, tror jeg... men vet ikke om jeg egentlig vil ha den jobben... he he håper snupp blir frisk til fredag... hatt nesten 40 siden 14tiden i dag... nå sover hun, men jeg gruer meg til natten... klem
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 jepp mathias er klar hvertfall, he he!! jeg har skit vondt i halsen, så tror jeg må legge meg snart så jeg ikke blir syk.. det har jeg IKKE tid til!!! da er det kriiiise her rett og slett, he he! hvordan jobb var det da\\ ja mathias på fanget, he he he!!!! fortsatt god bedring til stakkar lillesnupp da, håper hun er bedre imorgen!! klemklem
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 nei nei nei, du kanke bli syk!!!! vet du, kjøp chilli, ingefær, honning og sitron. ha masse hakket chilli og masse revet ingefør i kokende vann, sil det over i en kopp, ha i noen dråper sitron og en skje honning. det river skikkelig i halsen, men du blir mye bedre etter en kopp! var på en skole, kan fortelle deg på fredag ) hun var ikke så varm akkurat nå, og pilla er vel egentlig ferdig å virke. xxxxx fingrene for at alle er friske og raske på fredag ) vet du, satt og ordna med mobilen min i går, og vi sendte meldinger om at du var lei magen allerede i slutten av juli... hihi du var lei skikkelig lenge!!! ha en fin kveld, snakkes i morgen ) stoooooor nattaklem fra oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå