Gå til innhold

noen som "ser" helsekortet til eldstesnuppa da\\\


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid hatt orden i sakene, men nå finner jeg den ikke!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

i den gamle stellebag din

Skrevet

hey :o)

 

klar for kontroll i morgen? vært på intervju i dag, jeg! gikk bra, tror jeg... men vet ikke om jeg egentlig vil ha den jobben... he he

 

håper snupp blir frisk til fredag... hatt nesten 40 siden 14tiden i dag... nå sover hun, men jeg gruer meg til natten...

 

klem

Skrevet

jepp mathias er klar hvertfall, he he!! jeg har skit vondt i halsen, så tror jeg må legge meg snart så jeg ikke blir syk.. det har jeg IKKE tid til!!! da er det kriiiise her rett og slett, he he!

 

hvordan jobb var det da\\ ja mathias på fanget, he he he!!!!

 

fortsatt god bedring til stakkar lillesnupp da, håper hun er bedre imorgen!!

 

klemklem

Skrevet

nei nei nei, du kanke bli syk!!!!

vet du, kjøp chilli, ingefær, honning og sitron. ha masse hakket chilli og masse revet ingefør i kokende vann, sil det over i en kopp, ha i noen dråper sitron og en skje honning. det river skikkelig i halsen, men du blir mye bedre etter en kopp!

 

var på en skole, kan fortelle deg på fredag :o)

 

hun var ikke så varm akkurat nå, og pilla er vel egentlig ferdig å virke. xxxxx fingrene for at alle er friske og raske på fredag :o)

 

vet du, satt og ordna med mobilen min i går, og vi sendte meldinger om at du var lei magen allerede i slutten av juli... hihi

du var lei skikkelig lenge!!!

 

ha en fin kveld, snakkes i morgen :o)

 

stoooooor nattaklem fra oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...