Twintipp og himmelblå Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Uenig med manneskinnet her.. Skriver gratulasjonshilsen, og lurer på om det ikke går an å skrive, de beste hilsner fra barn, svigerbarn og barnebarn?? "Touilkæillen" mener det ikke er et ord. Det er det vel?
Gjest ->>- Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Per definisjon er det ikke et ord; altså - det er ikke med i ordboka. Men jeg synes fint du kan bruke det.
imsdal med julesmak Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Er ihvertfall mange som bruker det i samme formål som du har tenkt )
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Joda snuppa:) Skriv svigerbarn du.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Det er det. Finnes det svigerforeldre, finnes det svigerbarn. Har brukt det mange ganger eg, og aldri fått reaksjoner.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har også skrevet svigerbarn på hilsninger:-) Så da er vi to:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 Takk, hihi:o) Skriver svigerbarn jeg:o)
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Det står da støtt og stadig svigerbarn i ddødsannonser f.eks. Skriv det du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå