Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 innrømmer jeg har lettest for å ty til mormor
!Prøver igjen! Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 hvis farmor hadde ønsket så........kanskje.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Er vel mest mormor her også.. Uten at det er negativt mot farmor.. Men vil tro det er ganske naturlig for oss døtre =)
~sjiraff~ Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Her tyr vi mest til farmor av den naturlige årsaken, hun bor 5 minutter unna mens mormor bor 2 timer unna.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Så absolutt! Har ett supert forhold både til mamma og svigermor, og Lille forguder dem begge:) Veldig deilig assa!
Arachne Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg prøver å la dem slippe til like mye, men lar nok mormor slippe til litt mere allikavel.
Giftmamma med2jenter Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Samme her... lettere å ty til mormor her også... selvom jeg er blitt flinkere til å slippe farmor til også... Rart det der...men føler jeg kan slappe mer av vist snuppa er hos mamma... selvom jeg vet det egentlig går like fint hos svigermor.. )
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Ja =0) de storkoser seg begge med tulla =0) Husker selv hvor lite jeg kjente farmor og farfar, de bodde så langt borte var som fremmede da vi kom på besøk. Det vil jeg ikke for tulla hun skal kjenne de godt og ha glede av å være sammen med alle 4. Hun storkoser seg =0)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Nei, det ville aldri vært aktuelt å la farmor passe snuppa siden hun ikke viser noe interesse for snuppa som nå er 22 mnd. Og nå kjenner ikke snuppa henne og jeg stoler ikke på henne lengre så er det ikke et tema engang. Mormor slipper til :-)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tyr nok mest til mormor, men det er fordi jeg er redd for å mase på svigermor. Moren min ville nok sagt i fra hvis det ble mye mas. Men nå maser jeg ikke på noen av de heller da.
suseduse Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 jeg skal innrømme det at hvis jeg trenger hjelp til noe er det mamma jeg spør.. er vel egentlig ganske naturlig, er henne jeg skjenner best og sånn... og så er jeg mammadalt og da
fleXibel Skrevet 2. oktober 2007 #15 Skrevet 2. oktober 2007 Her er det egentlig ikke noen jeg har lettest å ty til.. Moren min og jeg har ikke super-close forhold..men har beg å bedres i det siste hvor vi snakker mer sammen. Svigermor og jeg snakket mye mer sammen før, men nå er ho mer tilbakeholden....
fleXibel Skrevet 2. oktober 2007 #16 Skrevet 2. oktober 2007 Men begge viser intr for vesla da. Moren min er den som mest har vist intr i å passe henne, men ho bor så langt unna at det ikke går..
snuppelure 74 Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 I utgangs punktet så gjør jeg jo det og snuppa har kjempe godt forhold til begge 2 ) Men farmor bor litt lenger unna og jeg har ikke lappen så jeg tyr derfor mest til foreldrene mine ....
Cat.68 Skrevet 2. oktober 2007 #18 Skrevet 2. oktober 2007 Her er det praktisk umulig å få det til. Her er det Farmor for hele penga, men foreldrene min bur jo så alt for langt unna til at de kan få en like nær realsjon. Trist men Farmor er SUUUUPER, Har ei dundrande god svigermor.
LegallyBlond Skrevet 2. oktober 2007 #19 Skrevet 2. oktober 2007 Begge får slippe til så mye de vil, men er det noe jeg trenger hjelp til er det mest naturlig for meg å ringe mammaen min.
wirre;o) Skrevet 2. oktober 2007 #20 Skrevet 2. oktober 2007 jeg lar de slippe til her er det snakk om hvor mye kontakt farmor ønsker dessverre. jeg føler at det er litt leit at hun ikke engasjerer seg mer, men jeg har iallefall ikke på samvittigheten at jeg ikke lar henne slippe til;o) mormor tar heller kanskje litt for mye for seg, men jeg klarer liksom ikke si nei heller, og det hadde jeg ikke klart til farmoren om det hadde vært sånn der også...
AneB Skrevet 2. oktober 2007 #21 Skrevet 2. oktober 2007 farmor bor 50 mil unna, mormor bor 5 min unna. Så av naturlige årsaker slipper mormor mer til. Men når vi er på besøk hos "svigers" (sånn som nå i høstferien) slipper hun til minst like mye som min mamma gjør etter at lille har blitt vant til henne. Skal ikke glemme farfaren heller, han er også kjempeflink!
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 2. oktober 2007 #22 Skrevet 2. oktober 2007 Nei, til nå er det nesten bare sivgermor og min søster som har sluppet til. Men nå er det svigermor som er mest ivrig på å passe han, og føler meg veldig trygg når hun har han da. Litt motsatt av hvordan det pleier å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå