-Mariposa- Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2026190.ece
-Mariposa- Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2007 Sendte linken til sambo på mail jeg... Hmmm, mase mase
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Det skal jeg også gjøre Frøkna! Takk for tips!
Tweak Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Og jeg synes ikke at hun er så veldig ung en gang jeg... En ung mamma, er for meg under 20... En kompis klarte å lire av seg her en gang, at han syntes at folk fikk barn så mye tidligere enn før! (hjelpemeg!) Han er av den typen som synes livet er over for den som får barn... Da vi fikk vite at enda en venninne var gravid så sa han til meg "Nå må ikke du ødelegge XXX også da (samboeren min)!" Prøvde å diskutere med han, men han er innhyllet i en illusjon om at han alltid har rett, så det er umulig å komme gjennom... Ble så utrolig irritert! Tenker faktisk på det enda, mens det er nesten et år siden samtalen fant sted...
-Mariposa- Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Ha ha, jeg kan se deg for meg, sitte og frese over kommentarene hans. Det er "sånne som han" som smitter over på våre kjære kjærester og får dem til å tro at livet er over "as you know it" når en unge popper ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå